Hoi,
Wij willen eind september een rondreis maken van ongeveer 17 dagen.
Weet iemand waar je voor een redelijke prijs/kwaliteit kunt boeken.
Lenie
Georganiseerd kun je heel goed met reisbureaus als Koning Aap, VNC, Baobab. Djoser etc etc.. probeer in een reisgezelschap met weinig groepsleden te komen, dat is het leukst/flexibelst. (pax 6 a 8 is meer dan genoeg)
Al deze bureaus hebben een goede reputatie, welke je kiest kun je bepalen a.d.h.v. de routes en vertrekdata op hun sites (zoek even de sites op google op).
3 weken is niet erg lang, voor 3 landen bedoel ik. Ik denk niet dat je dit makkelijk te vinden is. 2 landen in 3 weken is eigenlijk het maximum. Persoonlijk zou ik je aanbevelen te kiezen voor OF (2 weken) Laos en (1 week) Cambodia in 3 weken OF 3 weken Vietnam. Vietnam is te groot en interessant om korter te blijven.
Kijk maar eens op de sites van die bureaus en als je nog iets specifieks weten wilt, roep je het maar. Ik heb geen ervaring met al die bureaus maar wel met die landen. (Ik ken alleen Koning Aap en Baobab uit eigen ervaring, beide prima)
Voor een reis in September ben je er vroeg bij. Meestal vullen die reizen zich langszaam tegen het bereiken van de vertrekdatum op tot een minimale pax van 6-8 personen en als dat aantal bereikt wordt gaat de reis pas definitief door.
Ik ben het met prikker eens. Wij zijn in november 4 weken in Laos en Cambodja geweest en vonden dat eigenlijk al te weinig om de landen ècht te leren kennen. Op zich is alles goed ter plaatse te regelen (veel makkelijker dan dat hier in Nederland gaat), dus als je echt flexibel wil zijn en zelf je route wil bepalen zou ik je dat adviseren.
Het jaar daarvoor zijn we een maand in Vietnam geweest en dat is ook absoluut een aanrader, mits je de tijd ervoor neemt. Als je lekker “alleen” wil reizen, maar toch het comfort wil van een goed georganiseerde trip moet je eens kijken op www.vietnamonline.nl. Wij hebben supergoede ervaringen met deze club.