Krijg bijna tranen in m'n ogen als ik dit lees. Vang Vieng. Dat was zoiets als stoom afblazen, ff lekker ordinair de toerist uithangen, beesten, plezier maken. Wie wil dat af en toe niet? Tuben man, geweldig, alleen raadpleeg dan niet eerst een “happy menu” :-P
Maar dat eilandje Kees, ten tijde dat wij er waren bekend als het feest eiland, dat was toch wel een barre tocht om daar te komen! Met een lekke boot, en dan hozen maar. En zo moest je dan ook terug….wow.
Maar goed Amber, je zal wel niet met de kids gaan feesten s'nachts, en toch weet ik zeker dat je je wel zal vermaken, niet alleen in Vang Vieng maar natuurlijk ook in Vientiane of Luang Prabang, prima te doen. Zoals al gezegd is de gezondheidszorg wat minder, maar na wat “harden” in Thailand en goed oppassen wat je eet en waar is het verder allemaal prima te doen, mensen zijn er dol op kinderen en houden altijd rekening met ze, dus wat dat betreft is het nog beter dan hier!
En heel gaaf dat je vanuit een klein dorpje op reis gaat, ook ik ben opgegroeid in een klein dorp en idd daar werd ik voor gek verklaard om alleen weg te gaan, en het heeft zich inmiddels al omgezet in een gezonde dosis respect, dus ik weet wat je bedoelt ;-)
Veel succes met de voorbereidingen.