het Noorden van Laos

• Vera

Hoi,

Momenteel zitten wij in Luang Prabang, wij zijn hier gekomen via Vientianne en Vang Vieng. Graag willen wij nog naar het noorden, van woensdag tot uiterlijk zondag.

Wat zijn de mogelijkheden, en wat is aan te raden/ wie heeft ervaringen in dit gebied?

Luangnamtha, Nongkhiaw schijnen mooi te zijn?

Alvast bedankt, Vera

• arnoud

Plain of jars schijnt weinig bijzonders te zijn..verder weet ik er niks vanaf (alleen in luang prabang, vang vieng en vientiane geweest)

NB: heb je de beide (2 dus) watervallen in buurt luang prabang al bezocht? Allebei doen!!

• Kees

Plain of jars schijnt een knaller te zijn. Zeker als je op een onontplofte mijn stapt…

• arnoud

he, is dit weer dezelfde kees als op cambodjapagin.a.en bangkok pagina? ha ha, leuk he, beetje op die foute forums rondhangen als je er geweest bent.

Doe ik ook, alleen heet ik op camb pagina peter geloof ik (of was het nou bert..jezus, wat ben ik toch ontzettend inventief!)

By the way, je heet toch niet Van D…. van de achternaam of wel, anders lach ik me pas echt ziek!?

• kees

Schijf inderdaad ook op andere forums. Nee achternaam is niet Van D.

Hoezo? Mag ik mee lachen????

• arnoud

nee, dan valt er voor jou in dit geval weinig te lachen..een kees die ik ken heeft tijd terug ook lange azie reis gemaakt, en ik weet dat ie daar met veel plezier op terug kijkt, dus dacht even dat jij die kees misschien wel was, was wel grappig geweest