Hoi Hoi
Zijn er in de ‘grote’ steden van Laos diso's?
kijk uit!!!!!!!!!!
Een waarschuwing aan een ieder die denkt in Laos “uit” te kunnen gaan, zoals Nederlandse mensen “uit” gaan in Nederland.
Even voorstellen.
Jerrold is de naam.
Vader van een zoon met een Laotiaanse moeder.
Woon in NongKhai vlakbij de “friendship” brigde naar laos.
Onderhand expert op het gebied van laotiaanse“wetgeving”
Rule nr 1!!!!!!!!!!!
Het is bij Laotiaanse wetgeving VERBODEN voor laotiaanse onderdanen om een “relatie” aan te gaan met een buitenlander.(mijn vrouw is dan ook het land uit gevlucht.)
Hand in Hand op straat lopen is verboden………..met een laotiaanse(kost je bakken met geld)
Rule nr 2 !!!!!!!!!
De zgn discos in Vientianne……????
In Vientianne is het gemakkelijker “speedpillen ” (Ja Baab) te kopen dan een pakje siagaretten.
In de discos is het vergeven van die troep.
koop aub NIET…….je gaat gegarandeerd voor de bijl………want ja????
even wat verdienen met de verkoop……….en ach wat geeft het… NOG meer verdienen door je aan te geven bij de cops.
De discos in Vientianne?
In Laos bestaat prostitutie niet.
Kan niet want het is zo, redeneren ze bij ,wet verboden.
Een “fatsoenlijke” laotiaanse zal zich in die paar discos NIET laten zien.
Derhalve dit
voor diegene die vallen voor de schoonheid en de vlotte“speed”babbel van diverse dames die daar op JOUW wachten………
vergeet vooral niet condooms uit Nederland mee te nemen.
en Good luck.
voetnoot.
Laos is een wonderschoon land
Fantastische mensen.
Geweldige cultuur (tip…..neem eens een herbal(kruiden)sauna!!!!!
je loopt er GEEN gevaar…..mits je je Nederlandse vrijdenken even laat varen en je gezonde verstand gebruikt.
Ik heb een schat van een vrouw….nee niet uit de disco……een wolk van een zoon….eeen Godsgeschenk…….maar zorg ervoor dat je NOOIT met de laotiaanse wetgeving te maken krijgt.
Have Fun the Laotian way
nou ……..
dat is nou nog eens info waar we wat aan hebben…….
dus iedereen opgepast……..
gedraag je een x
maar dat moeten we altijd. we zijn in NL een beetje losgelsagen.
Jerrold: even voor de mannen. als ze na een avondje disco een meisje meenemen naar hun kamer, geeft dat dan problemen. worden ze gevolgd door undercovercops?
Jeetje Brains…. wat heb jij allemaal gedaan in Laos ???
Als ik Danielle was zou ik een soort Pattaya verwachten in Laos… dat is echt niet zo hoor… ik weet niet waar Brains geweest is maar dat is vast de ‘red light district’ van Vientiane geweest.
Je hebt er ook talloze gewone disco's waar jongens en meisjes gewoon bij elkaar komen om lol te hebben en veel te drinken, en dan was het nog helemaal niet in me opgekomen om aan prostitues te denken… die zullen er vast wel zijn, maar dat zal wel bij de hotel-discos zijn en niet bij de ‘gewone’ discos… De gaat er in de gewone discos heel leuk en gemoedelijk aan toe en het is leuk om contact te maken met iedereen… ook op de dansvloer… Er zijn bijna alleen maar ‘ fatsoenlijke’ Lao jongens en meisjes in de gewone Lao discos… Brains heeft het waarschijnlijk echt over de Vientiaanse hotel-discos denk ik… Relaties zul je als toerist sowieso niet aan toekomen.. daar ben je veel te kort voor daar.
Ik heb ook helemaal niet het idee dat Danielle daarnaar op zoek is, maar goed, iedereen gaat er met een aparte reden naar toe zullen we maar zeggen.
Je kunt in ieder geval zonder zorgen en problemen met iedereen omgaan die je daar tegenkomt.
Yaba of Ja Baab heb je overal in die landen.. daar wordt het gemaakt he, dus als je daarnaar zoekt zul je het wel kunnen vinden… ALS je het al zoekt… Brains houdt van lekker uit z'n bol gaan als ik z'n verhaal zo hoor. Voor iedereen die niet bekend is met Yaba zou ik zeggen BLIJF ERAF !!!! Je zou niet de eerste persoon zijn die eraan kapot gaat… het is verschrikkelijk vernietigend spul.
Je hoeft je echt normaal gesproken niet onveilig te voelen of op te passen voor iets … in Vientiane zijn er wel een stel Thai-style discos die wat ‘rauwer’ zijn, maar in Luang Prabang is het heel gemoedelijk… ook heb je karaoke-achtige tenten met wat twijfelachtigere bezoekers, maar dat zie je echt wel voordat je nog maar zelfs bent binnengestapt.
Uitgaan in Laos is gewoon heel gemoedelijk of je moet de aktie echt opzoeken (net als Brains)… daar loop je niet per ongeluk in binnen…
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?