Ik vertrek op 17 december naar Laos. Ik kom aan in Chang Rai. Kan ik vanuit daar gemakkelijk de grens over? Hebben jullie nog tips? En wie is er verder rond die tijd ook in Laos aan het rondreizen?
Yup, je kunt tegenwoordig op 2 plaatsen in het noordwesten van Thailand de grens over… Bij Chiang Khong en ten NO'en van Loei… Je krijgt dan een 14 of 15 dagen visum (ben ff kwijt wat het ook alweer was) en kunt het ter plekke aan de grens regelen (pasfoto meenemen).
Voor tips kun je het prikbord verder kijken… voor specifieke vragen kun je hier altijd terecht.
Groeten,
Prikker
Hoi brenda,
Ik ga 7 januari, 5 weken fietsen in Laos.
Eerst 3,5 weken in het noorden daarna met bus naar het zuiden om daar de 5 weken vol te maken.
ik fiets via chiang rai naar de grensplaatje HouayXai en ga vandaar uit mijn avontuur beginnen.
Zelf regel ik mijn visuim in nederland, het kan voor een maand en het scheelt je wat tijd, alleen je bent wat meer euro's kwijt.
Veel informatie kan je vinden op www.travemarker.
Groet Henk
Handige tips, ik wist dat niet dat je bij Chiang Khong ter plekke je visum kunt regelen. Dat visum van 2 weken is voor mij genoeg dus nu lekker rustig aan die kant op. Neem morgen de bus naar Bangkok, naar MBK wat nieuwe kleren kopen, trein Chiang Mai en 1 nacht beetje rondhangen. Dan eerst door naar Chiang Rai….
Begin dec. zal ik wel ong. in Laos zijn. Ben benieuwd
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?