vliegticket vientiane - nrd vietnam?

• arno

Nog een vraagje…

Vanuit Laos (vientiane) wil ik naar nrd vietnam, hanoi. Ik las ergens dat dit met de bus nogal klote schijnt te zijn, vandaar dat ik een vliegticket wil boeken.

Iemand een idee waar ik goedkoop (via internet ofzo/ reisbureau?) een ticket kan boeken?

Thanks!

• kollie

Meestal is het goedkoper om in het land zelf, Laos dus, een ticket te kopen. Vanuit Nederland kan je de site van bmair proberen, anders andere sites op vliegtickets.startpagina.nl.

Succes

• Maarten

ik vond de route vanuit vietiane naar Hanoi 1 van de mooiste die ik ooit gedaan heb, de meest schitterende bergen, kleine dorpjes, vriendelijke medepassagiers in bus, pick-up, en taxi. De weg is niet heel goed of zo, maar dat maakte de reis voor mij alleen maar leuker. Het op hoogte voor de Viet grens staan met vele tientallen vrachtwagens met enorme bomen erop ook erg leuk, de overgang van Laos naar Vietnam waar je van de bergen daalt naar het vlakke land was prachtig, schitterende vegetatie.

Ben zelf van plan om wederom vanuit Vientiane naar Hanoi te reizen via Vinh, alleen al vanwege de route. Maar als je een discman/mobieltje meeneemt op vankantie kun je wellicht beter vliegen..haha

• Dennissz

Leuk ja, vrachtwagens met enorme bomen erop.

Geniet er nog maar van, want nog ff van, want bomen zijn er dadelijk alleen nog maar op foto`s.

Rare kijk op “leuk” heb jij…………………………!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• maarten

dat is inderdaad ‘leuk’ om te zien, al is de woordkeuze niet heel erg gelukkig, schitterend is een beter woord, 3 enorme bomen op een enorme vrachtwagen, ennuh als je iets beter had gelezen had je wel doorgehad dat ik het landschap boven alles vond uitstijgen, met bomen dus.. rukker

• K'tje

De busrit van 24u (werden er 28) vond ik goed te doen, en zeker stukke goedkoper dan het vliegticket!