Kan iemand mij vertellen hoe lang het duurt voor je in Bangkok een visum voor Laos geregeld hebt?
beste theo,
dat hangt helemaal af van hoe snel jij het wil hebben.Het kan in 1 dag geregeld zijn zeker vanuit Bangkok. Ik heb m'n visa in Chang Mai geregeld en dat koste me 4 dagen. gaat er een mannetje met je paspoort naar Bangkok om een stempel er in te laten zetten en dan komt ie weer terug. Maar vrienden van mij hebben het vanuit Chang Mai in 2 dagen gedaan. terwijl zij naar de grens reisden werdt hun paspoort naar BKK gevlogen en daarna terug naar de grens, maar dat kost je een paar centen. Ik denk zelfs dat je het zelf in 1 dag kan regelen. Maar over het algemeen geldt, hoe meer jij betaald hoe sneller je het hebt!
groeten wouter
Op Kao San Road kan je geloof ik kiezen tussen een aantal “snelheden” en daar hangt de prijs dan mee samen. In drie dagen moet het zeker lukken, misschien zelfs in 1 dag, maar wij hebben toen voor meerdere landen ineens de visums geregeld (vandaar dat we niet naar de ambassade zijn gegaan maar lui waren) en ik weet niet meer hoeveel dagen voor welk visum ook alweer.
Kun je ook een visum aan de grens kopen als jev Chiang Rai (thailand) naar de Mekong gaat om dan via de Mekong-rivier naar Luang Prabang gaat ???
Groet TheoAndre schreef:
>
> Waarom al die moeite, koop hem gewoon aan de grens.
>
> Kan bij heel veel grensovergangen en is nog goedkoper ook.
>
> Groeten uit Laos.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?