reisgenootje gezocht

• Fleur

Hallo Laos-fans,

Ik ben van plan om begin november van dit jaar te gaan reizen door Thailand, Laos, Maleisie en Cambodja, voor 3 a 4 maanden. Ik wil dit alleen gaan doen, maar veel mensen raden mij dit af. Of alleen….ik wil er alleen naar toe gaan met de instelling dat ik daar wel mensen tegenkom waar ik mee samen kan reizen. Nu ben ik via internet toch op zoek naar een reisgenootje. Wie heeft dezelfde ideeen als mij? Je hoeft niet perse alle maanden mee te reizen als je niet zo lang kan blijven, maar het is al leuk als we samen naar azie kunnen vliegen en daar een paar weken de boel kunnen verkennen. Ik ben 22 en net klaar met mijn HBO-opleiding Leisure Management…

Groetjes van Fleur

• jacqueline

Hoi Fleur,

Ik ga ook “alleen” reizen. Ik ga in sept al weg en ga eerst een paar maanden naar India, daarna wil ik naar Thailand, Laos en Cabodja. Mijn plan is om tussen half en eind december naar Bangkok te vliegen. Ik ga 10 mnd reizen.

Mijn intentie is niet om heel de tijd met dezelfde persoon te reizen, maar het is altijd leuk om wat af te spreken of een stukje samen te reizen.

groetjes

• Fleur

He Jaqueline,

Hebben we t hier over de “Jaq uit leeuwarden”? Dat zou dan wel erg toevallig zijn….

Groetjes van Fleur

• Louise

Hoi Fleur,

Mijn plan is om eind dit jaar weer naar Azie te gaan, nu naar Vietnam voor een maand. Daar ben ik nog niet geweest, de andere 3 landen wel meerdere keren, zowel in mijn eentje als met zijn tweetjes. Met zijn tweetjes reizen is leuk, mits je de juiste reisgenoot hebt. Het mooie van alleen reizen is de complete vrijheid en met niemand rekening hoeven te houden.

Anyway, je kunt echt prima alleen daar naartoe gaan en rondtrekken, Azie is heel veilig. Plus je ontmoet gegarandeerd veel mensen die ook “jouw kant” op reizen, alleen ben je bijna nooit als je dat niet wilt. Mensen zeggen vaak uit onwetendheid of bezorgdheid dat je beter niet alleen kunt reizen, maar het is echt onzin. Gewoon je verstand gebruiken en je eigen plan trekken. Heel veel plezier!

• Fleur

Hoi Louise,

Bedankt voor je reactie. Goed om te horen dat het echt wel te doen is in je uppie. Mocht ik een leuk reisgenootje vinden dan is het mooi meegenomen en anders ga ik lekker alleen…..

Groetjes van Fleur

• jacqueline

Hoi Fleur!

nee, ik kom uit de randstad. Heb wel ook emailcontact met een meisje uit Leeuwarden, waar ik binnenkort mee ga kennismaken…die gaat ook naar India en Laos

Ik reageer wel erg laat op je berichtje. Ik ben momenteel meer bezig met India en zit veel op de site daar! Kijk nu pas sinds tijden weer hierop.

Ik ga eerst een paar maanden naar India en daarna na Laos.

Wat zijn jou plannen precies?

Groetjes Jacqueline

• Fleur

Hoi Jacqueline,

Ik had al door dat het niet “mijn Jaq” uit leeuwarden was…heb haar in de tussentijd al gesproken. Waarschijnlijk ga ik met haar door Laos trekken. Ik ga nu toch maar alleen naar Thailand en zie wel wie ik daar tegen kom….Maar ik ga niet naar India. Veel plezier en misschien treffen we elkaar nog op een forum.

Groetjes van fleurjacqueline schreef:

>

> Hoi Fleur!

>

> nee, ik kom uit de randstad. Heb wel ook emailcontact met een

> meisje uit Leeuwarden, waar ik binnenkort mee ga

> kennismaken…die gaat ook naar India en Laos

> Ik reageer wel erg laat op je berichtje. Ik ben momenteel

> meer bezig met India en zit veel op de site daar! Kijk nu pas

> sinds tijden weer hierop.

> Ik ga eerst een paar maanden naar India en daarna na Laos.

> Wat zijn jou plannen precies?

>

> Groetjes Jacqueline