[Malariatabletten] Malarone te Koop, 66 Stuks

  • Ava333

    Bij deze bied ik 66 malarone pillen aan van het merk GlaxoSmithKline. De pillen zitten nog in de originele strips en zijn goed tot oktober 2012.

    Ik kom net met mijn vriend terug van een 9 maand lange reis door Azie. We hebben destijds voor de zekerheid Malarone tabletten meegenomen, omdat we niet wisten of we ook naar landen zouden gaan waar Malaria voorkwam en we wouden de optie open houden. Uiteindelijk is dit er niet van gekomen, en hebben we ze dus weer mee teruggenomen.

    Wie wil ze van me overnemen? Je mag ze voor 125 euro hebben.

  • _Star_

    Hallo,

    Heb je de malariapillen nog?

    Ik wil er graag 35 overnemen.

    Graag hoor ik van je!

    Groetjes

  • evelien

    Beste,

    Indien uw pillen nog beschilbaar zijn wil ik ze graag allemaal overnemen. Waar kan ik ze komen halen? of kunnen ze opgestuurd worden?

    groetjes,

    Evelien

  • Ava333

    Hoi Evelien,

    De pillen zijn er nog, je kunt ze ophalen (in Bellingwolde, Zuidoost Groningen) of ik kan ze vandaag nog naar je versturen. Wat heb je het liefste?

    Mocht je ze willen laten versturen, zou je je adres willen mailen naar avajammed@hotmail.com?

    Dan stuur ik mijn bankrekeningnummer via mail terug. Als het geld op mijn rekening staat (heb Rabobank) dan stuur ik ze direct naar je op.

    groetjes,

    Ava

  • Ava333

    sorry, het is avajammed@gmail.com :)