Beste webmaster,

  • Marc

    Is dit een prikbord waar ik informatie over Laos kan vinden, of een digitale apotheek website? (Malaria tabletten aangeboden).

  • John.Mohen

    Heb jij nog een reaktie gehad van de webmaster? Ik dacht hier interessante info over Laos te vinden, maar het wordt bevuild door kneuzen die nog een paar euro proberen te verdienen met overgebleven pillen. How sad can you be?

    Maar aangezien de webmaster de berichten laat staan betekent a) hij hier een belang bij heeft, b) zijn taak als webmaster niet serieus neemt, c) wie het weet mag het zeggen

    John M.

  • Linsey

    Volledig mee eens. Ik kom regelmatig op fora ter voorbereiding van reizen, maar dit forum spant de kroon qua onzin (spam, medicijnen te koop). Volgens mij verkeert de webmaster in een diepe winterslaap.

    Groetjes Linsey

  • Marc

    Nee nog geen reaktie gehad vd webmaster. Hij heeft ook niet gereageerd op mijn mail. Een grote sukkel is het ! (net als die stumperds die nog een paar euro willen verdienen met oude pillen)

  • Joop

    Marc: Mensen ‘sukkels’ noemen zegt wat over je. Wat is er tegen als iemand voor een goedkopere prijs wat pillen te koop aan wil bieden? Koper en verkoper blij. Je kunt toch gewoon verder lezen en posten op andere onderdelen?

  • T.o.m.

    Maar het zijn medicijnen op recept joop. En die mag je niet zomaar aanbieden.

    Daarnaast is het stomvervelend. Waarom niet een malerone te koop aangeboden startpagina beginnen?

    aan de andere kant, het is wel lukratief. Ik heb een ziektekosten verzekering die malariatabletten vergoed (zelf slik ik die zooi niet). Elk jaar neem ik een maximaal aantal pillen. Vervolgens verkoop ik ze voor 70% van de prijs op het prikbord. Leuk handeltje en helemaal belastingvrij.

    De ziektekostenverzekeraar wordt wel op kosten gejaagd zo, maar zal mij een zorg zijn.

  • Joop

    Dat zou je inderdaad kunnen doen. Maar zo lucratief denk ik niet dat het is. En ook dat is een eigen keus natuurlijk.

    Ik snap je irritatie deels wel maar ik zie het niet als een groot probleem hier. En dat het op recept moet klopt. Maar dat zegt in dit geval erg weinig.