Lariam te koop

  • A Zantman

    Hallo,

    Ik heb nog Lariam te koop in originele verpakking met bijsluiter.

    Houdbaar tot 03-2012.

    In 1 doosje zitten er 8 stuks, per doosje 12 euro (ex verzendkosten)

    Ik heb nog 8 doosjes van 8 stuks en 1 doosje met 5 stuks (dus per stuk 1,50)

    Bij interesse graag mailen alexx_GTI@hotmail.com

    Groetjes Alex

  • Nienke

    Beste allemaal, ik heb zelf ook nog lariam over. Ben net terug van mijn reis door Afrika. En had

    de pillen (16 stuks in het doosje van de apotheek) vergeten. Alles daar opnieuw moeten kopen (4 euro

    per stuk!), ik heb 60 euro voor 16 pillen betaald. Doet u een bod voor een deel of allemaal.

    Oja, je moet 3 weken van tevoren beginnen met slikken om te kijken of je er tegen kan. Ik had in de

    eerste weken soms wat rare dromen maar verder heb ik er geen last van gehad, ondanks allerlei waarschuwingen,

    blijkbaar verschilt dat van persoon tot persoon.

    Ik woon in het centrum van Amsterdam. Hoor graag of/hoe u de pillen wilt ontvangen.

    Groetjes! Natascha

  • Peter

    Hoi Natascha,

    Heb je de pillen nog in je bezit? Ik heb wel interesse. Reactie terug graag via mijn mail.

    Groetjes,

    Peter

  • ankie

    hallo natscha,

    Ook ik woon in amsterdam, en wil graag 10 pillen van je overkopen voor 20,- euro.

    als je accoord gaat wil ik ze (over)morgen bij je ophalen.

    grt. ankie

  • marcel

    Heb je de pillen nog?

    gr

    Marcel

  • wim heesemans

    wij gaan in jan naar gambia en moeten nog lariam kopen, wij hebben ze eerder geslikt maar hebben geen bijverschijnselen,moet je ze dan ook 3 weken van te voren inslikken?

    Wat moet je er voor hebben

    groetjes wim

  • Jacintha

    Beste Nienke,

    Ik vroeg mij af of jouw Larium-pillen nog te koop zijn?

    En zo ja, tot wanneer zijn ze goed?

    Als ze tot na juli 2013 goed zijn wil ik al je pillen voor max €40 overkopen.

    Groetjes en bij voorbaat dank voor je reactie,

    Jacintha