Wie kan ons vertellen welk budget??

  • Marleen

    hallo,

    Ik ben van om samen met mijn vriend 3 maanden naar azie te gaan. Wij zijn ons nog aan het kijken naar welke landen wij gaan. Wij zitten te denken aan Laos, Vietnam en cambodja. Wij horen van veel mensen dat het niet duur reizen is daar. kan iemand ons vertellen als wij low-udget gaan reizen of wij dan goed rondkomen met 500 euro per maand?

    Alvast bedankt…

    Groeten Marlies

  • Geer

    Tjee Marlies,

    Als je van datgeld per maand wil leven……………….ik bedoel spaar nog ff door en ga goed op vakantie en niet half!

    geer

  • Geer

    beetje zielig om zo zuinig op vakantie te willen gaan zeg…………………..

  • road

    Geer,

    Als iemand een serieuze vraag stelt kun je op z'n minst de moeite nemen om er fatsoenlijk op te reageren. Ontbreekt dit fatsoen jou, ga dan buiten spelen.

    Marlies ik ben op zoek naar dezelfde informatie en ik hoop dat wij ook nog een reactie krijgen waar we iets mee kunnen.

    Greetz Road

  • Marlies

    Geert, wij hebben minimaal 500 euro per maand per persoon.(dus 1000 euro samen) Ik heb reacties gehad van andere reizigers dat dit zeker geen onmogelijk budget is, mits we low-budget reizen. Iedereen gaat toch op een andere manier op vakantie. Ik veroordeel jou toch ook niet als je wel veel geld uit wil geven. Beetje jammer dat je dan zo reageert!!

    Mischien heeft iemand anders nog tips?????

    Groetjes…….

  • val

    500 euro per persoon red je prima, je kan vanalles ondernemen en een prima reis hebben.

    Kennelijk is Geer enkel in staat om te genieten van een reis wanneer hij veel geld uit geeft, beetje zielig Geer……….

  • willem

    Marleen / Marlies,

    Je kunt heel goed met dat budget in laos verblijven wij zijn samen dit voorjaar

    2 weken in laos geweest zijn van noord laos tot vientiane gekomen vwertrekken

    9 december weer naar laos voor het zuidelijke gedeelte.

    Als een beetje oplet kun je gemakkelijk samen van ca. 20 euro per dag rondkomen

    groetjes willem

  • Ester

    In Laos kan je goed rondkomen van 500 euro per maand. Je kan er goedkoop slapen, eten en reizen en ook tripjes e.d. zijn niet zo duur. Bedenk alleen wel dat Vietnam echt wel wat duurder is. Het slapen is hier wat duurder en zeker het bezoeken van toeristische trekpleisters zijn vrij ‘duur’. Cambodja is ook wat prijziger dan Laos. Bedenk dat je daar veel geld moet betalen voor Angkor en dat de boot van bv. Siem Riep naar Pnom Penh ook best duur is.

    Visa kost ook een hoop geld. Laos is het goedkoopste land van de drie. Dit betekent dat je daar erg zuinig moet leven om zo wat te ‘sparen’.

    Heel veel plezier!

  • Pieter

    We zitten hier wel op de LAOS pagina dus ik snap niet hoe Geer zo tekeer kan gaan. Omdat ik nogal veel heb gedronken tijdens mijn reis (kritiek heb ik al genoeg gehad-dank u) kostte Thailand nogal veel, maar zelfs met dat gedrag ben ik in Laos nog onder de 200 euro gebleven in 2 weken, ik dacht zelfs nog minder. Dus dat is heel goed te doen daar Marleen, ook in Thailand wel (als je niet teveel drinkt)

  • nakluaboy

    Zeer goed te doen jullie hebben samen 1000 euro per maand makkelijk te doen hoor